woensdag 30 oktober 2019

Beterschaap

Hallo allemaal, Momenteel heb ik wat stempelsetjes van Carlijn Design waar ik wat mee experimenteer. Beterschaap, ik vond het een leuke set al viel het niet mee er iets van te maken. Ik wil dan ook niet klakkeloos iets van pinterest namaken. Maar na wat proberen, vind ik deze kaartjes toch wel leuk geworden. Bedankt voor het langs komen en groetjes, Anne

zondag 27 oktober 2019

Hoi allemaal, Een van mijn favoriete stempelset van dit moment is toch wel die van SU, free bird Nu een paar van deze kaartjes gemaakt, ongeveer het zelfde maar dan net even anders. Ben nu ook weer met zo’n kaartje bezig, leuk om te maken ook. Ik wens jullie allemaal een fijne (knutsel) zondag!

dinsdag 22 oktober 2019

Kaarsjes uit blazen!

Nadat ik wat stempeltjes bij Carlijn Design heb gekocht, heb ik een paar dezelfde kaartjes gemaakt, met de serie “kaarsjes uit blazen “ Soms is dat wel makkelijk als je veel jarigen hebt in een maand en minder tijd. Maar ik vind ze zelf ook wel leuk geworden, en ook leuk om te maken.... Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.... Groetjes Anne

vrijdag 18 oktober 2019

Geboortekaartje

Een paar weken geleden kregen onze buurtjes hun achtste kleinzoon! Dus natuurlijk voor hun dochter en man een kaartje gemaakt..... Groetjes weer en tot de volgende keer.......

donderdag 17 oktober 2019

Swap van Stampin online

Hallo allemaal, Al een poosje lukte het mij weer niet om hier foto’s te plaatsen... Maar ik geloof dat het nu weer lukt.....(hoop ik) Een paar weken geleden kreeg ik weer een “model” kaart op gestuurd en een adres van een swapmaatje. Zij maakte dit model kaart voor mij, ik voor haar. Dit was mijn bijdrage, het is wel een leuk model om een keer te maken. Misschien maak ik er nog wel een keer zoeen. Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer!

zondag 4 augustus 2019

Mannen kaarten

Hallo allemaal, Ik ben hier al lang niet geweest zie ik, had het te druk met kaarten maken En andere dingen.... Afgelopen week kreeg ik mijn stempelsets binnen die ik had gekocht van mijn verjaardagsgeld. Altijd leuk..... Een set vind ik met name geschikt om mannen kaarten mee te maken, en dat heb ik dan ook gedaan.....
Dit zijn er drie van, de anderen staan nog niet in mijn google bestand, en ik kan alleen op die manier foto’s plaatsen. De set is van SU, en ik heb er (uiteraard) ook de snijmallen bij gekocht. Hij heet Sailing home Leuk dat jullie na zo’n lange tijd toch even langs kwamen Groetjes en hopelijk de volgende keer iets minder tijd er tussen Anne

zondag 5 mei 2019

Allemaal het zelfde idee

Hallo allemaal, Omdat ik heel veel kaarten moest maken voor deze maand, heb ik er voor gekozen een stel soortgelijke kaarten te maken. Twee voor een resp.45 en 55 jarige bruiloft. En de andere voor een paar jarige deze maand. Veel valt er niet over te vertellen, de bloemen van van SU De ronde cirkel van blaadjes van carl-io Groetjes en tot een volgende keer....... Anne