woensdag 12 februari 2020

Knotsgekke kaartenbeurs

Hallo allemaal, Vorige week ben ik een middagje op de kaartenbeurs in Den Bosch geweest, en daar kocht ik oa een mal van studio light. Ik maakte daar een soort boekje van met labels voor mijn nichtje dat gisteren jarig was. De ronde hoera label is ook nieuw. Nou gelukkig hobby’t mijn nichtje niet en kijkt ze geen blogs..... Ze heeft het kaartje nog niet gekregen, want haar verjaardag nog niet gevierd. Hopelijk vind ze het leuk. Het fotootje heb ik bewerkt en uitgeprint met de sprocket. Ik vond het leuk dat jullie even kwamen kijken, groetjes en tot een volgende keer Anne

zaterdag 25 januari 2020

Kaarsjes uit blazen

Hallo allemaal, Inmiddels zitten we al een heel eind in januari. En nog geen post van mij. Moet eerlijk bekennen dat ik met veel andere dingen bezig ben en minder met hobby. Ik loop twee keer per dag een uur, en ga nog een half uurtje op de crosstrainer. Daardoor minder tijd, maar vooral minder zin in hobby Toch nog een kaartje gemaakt voor een achternichtje dat vandaag 4 jaar werd en waar we ook op het feestje waren. Morgen vieren we de verjaardag van mijn man die afgelopen dinsdag jarig was. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot een volgende keer Groetjes Anne

vrijdag 20 december 2019

kerstkaarten 2019

Sinds lange tijd doe ik weer een poging om via de iMac iets in mijn blog te schrijven..... Omdat ik denk dat de meeste kerstkaarten wel bezorgd zijn , hier een greep uit de veel verschillende kaarten. Ik vind ze zelf niet erg geslaagd, sommige beter dan anderen.... en ben dan ook enthousiast aan de kerstkaarten voor volgend jaar begonnen , allemaal een beetje in de zelfde stijl ik heb er 40 klaar dus nog 20 te gaan..... en ik verklap alvast dat ik ze zelf leuker vind dan die van dit jaar. maar daar moeten jullie dus nog een jaar op wachten..... helaas is mijn (fluweel) papier op en kan ik niet verder. weet iemand van jullie misschien waar dat te koop is, dan hoor ik het graag... heel veel groetjes en fijne kerstdagen van mij Anne

dinsdag 17 december 2019

Hallo allemaal, Slechts 1 kerstkaart krijgen jullie te zien. Deze maakte ik nl maar 1. Uiteindelijk vond ik het te veel werk om er zo 60 te maken. Ik heb vandaag de kaarten op gestuurd, dus binnenkort kan ik de anderen ook aan jullie laten zien.... Als ik hier voor die tijd niet meer ben, wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en tot een volgende keer..... Bedankt voor je bezoekje , groetjes Anne

zaterdag 23 november 2019

Nog een kaarsjes kaart

Hallo allemaal, Nog maar een kaartje met de nieuwe “kaarsjes uit blazen “ set gemaakt Je kunt er veel kanten mee op. De kerstkaarten voor dit jaar zijn klaar, maar daar maak ik nooit foto’s van, pas als ik ze weg stuur, dus daar moeten jullie nog even op wachten. Ik wens jullie vast een fijne zondag en tot en volgende keer... Bedankt voor jullie bezoekje.... Groetjes Anne-Marie.

woensdag 30 oktober 2019

Beterschaap

Hallo allemaal, Momenteel heb ik wat stempelsetjes van Carlijn Design waar ik wat mee experimenteer. Beterschaap, ik vond het een leuke set al viel het niet mee er iets van te maken. Ik wil dan ook niet klakkeloos iets van pinterest namaken. Maar na wat proberen, vind ik deze kaartjes toch wel leuk geworden. Bedankt voor het langs komen en groetjes, Anne

zondag 27 oktober 2019

Hoi allemaal, Een van mijn favoriete stempelset van dit moment is toch wel die van SU, free bird Nu een paar van deze kaartjes gemaakt, ongeveer het zelfde maar dan net even anders. Ben nu ook weer met zo’n kaartje bezig, leuk om te maken ook. Ik wens jullie allemaal een fijne (knutsel) zondag!