Hallo , leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen.... mijn naam is Anne-Marie, en mijn grote hobby is kaarten maken vooral met stempels en natuurlijk met allerlei andere dingen gecombineerd. Ik ben getrouwd , heb twee dochters en een zoon , plus vier kleinkinderen , drie meisjes en een jongen. plus een bruine toypoedel genaamd Tommy, ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten... veel groetjes en kijk plezier!
woensdag 12 februari 2020
Knotsgekke kaartenbeurs
Hallo allemaal,
Vorige week ben ik een middagje op de kaartenbeurs in Den Bosch geweest, en daar kocht ik oa een mal van studio light.
Ik maakte daar een soort boekje van met labels voor mijn nichtje dat gisteren jarig was.
De ronde hoera label is ook nieuw.
Nou gelukkig hobby’t mijn nichtje niet en kijkt ze geen blogs.....
Ze heeft het kaartje nog niet gekregen, want haar verjaardag nog niet gevierd.
Hopelijk vind ze het leuk.
Het fotootje heb ik bewerkt en uitgeprint met de sprocket.
Ik vond het leuk dat jullie even kwamen kijken, groetjes en tot een volgende keer
Anne
zaterdag 25 januari 2020
Kaarsjes uit blazen
Hallo allemaal,
Inmiddels zitten we al een heel eind in januari.
En nog geen post van mij.
Moet eerlijk bekennen dat ik met veel andere dingen bezig ben en minder met hobby.
Ik loop twee keer per dag een uur, en ga nog een half uurtje op de crosstrainer.
Daardoor minder tijd, maar vooral minder zin in hobby
Toch nog een kaartje gemaakt voor een achternichtje dat vandaag 4 jaar werd en waar we ook op het feestje waren.
Morgen vieren we de verjaardag van mijn man die afgelopen dinsdag jarig was.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot een volgende keer
Groetjes Anne
vrijdag 20 december 2019
kerstkaarten 2019
Sinds lange tijd doe ik weer een poging om via de iMac iets in mijn blog te schrijven.....
Omdat ik denk dat de meeste kerstkaarten wel bezorgd zijn , hier een greep uit de veel verschillende kaarten.
Ik vind ze zelf niet erg geslaagd, sommige beter dan anderen....
en ben dan ook enthousiast aan de kerstkaarten voor volgend jaar begonnen , allemaal een beetje in de zelfde stijl
ik heb er 40 klaar dus nog 20 te gaan.....
en ik verklap alvast dat ik ze zelf leuker vind dan die van dit jaar.
maar daar moeten jullie dus nog een jaar op wachten.....
helaas is mijn (fluweel) papier op en kan ik niet verder.
weet iemand van jullie misschien waar dat te koop is, dan hoor ik het graag...
heel veel groetjes en fijne kerstdagen van mij
Anne
dinsdag 17 december 2019
Hallo allemaal,
Slechts 1 kerstkaart krijgen jullie te zien.
Deze maakte ik nl maar 1.
Uiteindelijk vond ik het te veel werk om er zo 60 te maken.
Ik heb vandaag de kaarten op gestuurd, dus binnenkort kan ik de anderen ook aan jullie laten zien....
Als ik hier voor die tijd niet meer ben, wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en tot een volgende keer.....
Bedankt voor je bezoekje , groetjes Anne
zaterdag 23 november 2019
Nog een kaarsjes kaart
Hallo allemaal,
Nog maar een kaartje met de nieuwe “kaarsjes uit blazen “ set gemaakt
Je kunt er veel kanten mee op.
De kerstkaarten voor dit jaar zijn klaar, maar daar maak ik nooit foto’s van, pas als ik ze weg stuur, dus daar moeten jullie nog even op wachten.
Ik wens jullie vast een fijne zondag en tot en volgende keer...
Bedankt voor jullie bezoekje....
Groetjes Anne-Marie.
woensdag 30 oktober 2019
Beterschaap
Hallo allemaal,
Momenteel heb ik wat stempelsetjes van Carlijn Design waar ik wat mee experimenteer.
Beterschaap, ik vond het een leuke set al viel het niet mee er iets van te maken.
Ik wil dan ook niet klakkeloos iets van pinterest namaken.
Maar na wat proberen, vind ik deze kaartjes toch wel leuk geworden.
Bedankt voor het langs komen en groetjes, Anne
zondag 27 oktober 2019
Abonneren op:
Posts (Atom)
