vrijdag 16 september 2011

een oud kaartje


Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor mijn zus,maar die ga ik hier nog niet neer zetten , je weet maar nooit, hoewel ik denk niet dat ze ooit hobbyblogs kijkt.
maar dit kaartje maakte ik een paar jaar geleden toen ik nog helemaal verslaafd aan Magnoliastempels was, dit vond ik toen zo'n mooi kaartje dat ik het nooit weg gestuurd heb.
Nou ik moet zeggen ik vind het nog steeds een aardig kaartje , vooral de details.....
volgende week krijgen jullie de nieuwste kaarten te zien,komende dagen zal er niet heel veel van hobby komen, vanaf zondag t/m dinsdag zijn de kleinkindjes hier......
ik wens jullie een fijn weekend allemaal

ps , er zal wel weer een verkeerde tijd onder komen te staan, maar het is nu dus 16.50 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten