Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

zondag 9 oktober 2011

Nog even iets aan toegevoegd


Op een of andere manier vond ik hem niet "af"
heb er dus nog een kleinigheid aan toegevoegd, ik zeg even iet wat, kijk zelf maar......
een fijne avond allemaal

2 opmerkingen:

  1. Anne wat een schatje. En ik vind hem zo echt kompleet hoor. Leuke combi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaart Anne. Heel leuk ingekleurd op het kraft, dit geeft toch wel een bijzonder effect.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen