Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

zondag 27 november 2011

Geld envelop


Al weer een hele poos geleden dat ik deze geld enveloppen maakte, ik heb er nog een paar in voorraad, dat is altijd makkelijk, de maat is zo dat er ook een boekenbon/platenbon ect in past

Dit is de binnenkant, en onder aan dat is een sleuf waar het geld /bon ect in past......
ik wens jullie weer een fijne avond....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten