Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

dinsdag 3 januari 2012

Baby is geboren

Laatst dat kaartje met laatste loodjes gemaakt, bijna op de laatste dag van het jaar werd hij geboren , de baby van ons oude buurmeisje, dus een kaart  als vervolg op de laatste loodjes gemaakt.....


ook de binnenkant nog een beetje versierd.......en gauw op de bus gegooid , als het goed is krijgen ze hem vandaag....

1 opmerking:

  1. Anne wat is hij leuk en erg mooi geworden. Super leuk en lief kaartje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen