Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

donderdag 30 augustus 2012

Voor het zusje van het "vissertje"



Vandaag deze kaart gemaakt op precies dezelfde wijze als het vissertje
alleen is deze voor zijn zusje die 2 jaar wordt...
uiteraard andere kleuren ander papier en een andere stempel gebruikt
Groetjes en tot een volgende keer....

3 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n schattig kaartje Anne
    Ze zal dit beslist heel mooi vinden.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, super leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen