Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

zondag 24 maart 2013

een paar kaartjes gemaakt


Dit is de kaart voor kleindochters 4 e verjaardag, in het echt vond ik hem mooier...


Dit is de binnenkant, en ook nog een bijpassende envelop


die ze dus meteen aan flarden scheurde.....hahaha



3 opmerkingen:

  1. Zonde van die mooie envelop. Heel leuk gemaakt Anne. Leuk zo'n creatieve oma ;)
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart heb je gemaakt voor je klaindochter Anne .
    jammer dat ze de enveloppe gelijk kapot scheurde ,maar ja daar is het een kind voor toch.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zachte kleuren !
    Toch stiekem wel een beetje sneu dat ze die envelop die je met liefde gemaakt hebt zo aan flarden scheurt dan...

    BeantwoordenVerwijderen