vrijdag 6 september 2013

Voor de jarige buurtjes...



Onze buurtjes waren jarig, dus twee kaarten gemaakt, de kaart met de pannetjes lijkt erg op die vorige, ik had niet zoveel tijd als ik had gehoopt.
ik kocht voor allebei een bon om ergens te gaan eten, kunnen ze dus samen doen, en ik verpakte de kaart met de bon als een cadeautje.
twee labels eraan en strikjes er aan gemaakt, het viel erg in de smaak


Zo zag het er uiteindelijk uit, weer eens wat anders dan in een versierde envelop...
nu gauw verder, ik heb nog veel jarige deze maand

OO ik heb trouwens gisteren ook nog een laatste loodjes kaart gemaakt, voor de dochter van de buren, die verwacht over een paar weekjes hun tweede kindje

maar de foto zit nog niet in mijn computer dus die volgt later
ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Wat een idee Anne ! Heel leuk gemaakt, dat zullen ze prachtig vinden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk en feestelijk uit, ook door die strikken.
    Maar de kaartjes zijn ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en erg leuk gemaakt.
    Goed gerief zo'n panpastels.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Mariëlle komen wij op jouw blog terecht..en hebben lekker rond geneusd hihi. Wat een moois is hier te zien! ook wij zijn je natuurlijk gaan volgen :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen