zondag 13 april 2014

een keer met de Te Gekke Krijtjes aan de gang....

Vorig jaar op de beurs kocht ik 3 doosjes te gekke krijtjes en eigenlijk gebruik ik ze nooit...
zag ik van de week een label gemaakt door Sannie ,gemaakt met de krijtjes en dat wilde ik toch maar weer eens proberen, dus gisteren twee labels gemaakt....
daar wilde ik dus vandaag een kaart van maken, maar wat en hoe?
ik had geen idee , dus ben ik maar eens in de boekjes gaan snuffelen ,vond ik in het boekje met workshops van vorig, jaar, een idee met restjes rubber om daar mee te gaan stempelen.
het idee was van Annelies Sanders.
Dus ik aan de slag en een paar uurtjes later had ik deze kaart;

achtergrond is dus gestempeld met de restjes rubber.
ik heb mementoinkt gebruikt in de kleuren die ik wel bij de label vond passen nl;New sprout, pear tart en olive grove
de label verhoogd opgeplakt wat vlinders er bij en de tekst met de stempellineaal op de juiste plek gezet.
nu heb ik twee labels gemaakt dus ben nu met kaart 2 bezig....
bedankt voor het lang komen en tot de volgende keer!



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi die label. En perfect gedaan met de krijtjes. Ik ben er echt fan van. Mooi hoe je het gedaan hebt met die kleuren en stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit zie, Anne, is het jammer dat je de krijtjes zo lang hebt laten liggen.
    Dit ziet er in ieder geval super uit.Je kan er dus prima mee overweg en ik ben dan ook heel benieuwd naar je volgende werkstuk.
    Deze is schitterend in ieder geval.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen