dinsdag 22 juli 2014

Mijn broer werd 65 en ik 59........

Afgelopen zondag vierde mijn jongste broer zijn 65 e verjaardag.....
natuurlijk had ik voor hem een kaart gemaakt en bij 65 jaar hoort een vintagekaart.
de achtergrond hen ik met de gelliplate gemaakt .
verder een nostalgisch plaatje gebruikt en wat stempels van boekenvoordeel en stampin up.
alles bij elkaar vind ik hem wel gelukt.....
De dag er na was ik zelf jarig en werd verwend met erg veel kaarten , ook altijd leuk!
hier komt de kaart voor mijn broer


en de kaarten die ik gisteren allemaal kreeg....


een hele kast vol dus!
ik wens jullie vervolgens allemaal welterusten, lag vannacht om 3 uur in bed, dus ik ga nu maar iets eerder naar boven....
hoop dat ik kan slapen, het is erg warm in bed.....
groetjes en tot de volgende keer....


1 opmerking:

  1. Je kaart voor je broer is prachtig ik hou wel van dat vintage, en wat ben je weer eens lekker verwend met deze prachtige verjaardagskaarten, van harte gefeliciteerd zou ik zeggen en op naar de ...!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen