Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

zaterdag 30 augustus 2014

Voorkant van de vorige kaart

Ik zag dat door het strikje de voorkant van de kaart niet goed te zien is, dus vandaag nog een poging...
nu gauw verder...... groetjes

1 opmerking:

  1. Het is een prachtige kaart geworden, Anne.
    Even zonder de strik is het wel beter te zien, daar heb je gelijk in.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen