dinsdag 23 juni 2015

Mijn vriendin werd 70 !

Vorige week werd een vriendin 70 jaar....
Ze vierde haar verjaardag met een etentje....
ze wilde wel graag geld , om nog wat dingen aan te schaffen, dus maakte ik een cadeau pakketje.

Als eerst een kaart met een doosje waar het geld in kon, naar een idee van pinterest...


Vervolgens maakte ik een notitieblokje, altijd handig om naast de telefoon te hebben....toch?



Daarna maakte ik een doosje met vijf kleine kaartjes met bijpassende tekstlabeltjes die ze er zelf op kan plakken, ligt eraan voor welke gelegenheid het is..




Dit alles zette ik met een windlicht en een klein vogeltje op een piepklein dienblaadje en verpakte het in folie, tot slot nog een label erom en ik had een leuk cadeautje....





Bovenste foto is de envelop van de kaart, dit was het , weer  leuk om te maken allemaal en er steeds wat bij te verzinnen.....
Binnenkort wordt mijn schoonzus 75 , geeft ook weer een etentje dus weer genoeg te doen, maar eerst aan de gang voor kleinzoon , die wordt al snel 5!
bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten