dinsdag 8 december 2015

Geboortekaartje






Alweer een poosje geleden dit geboortekaartje gemaakt voor vrienden van onze zoon die een zoon kregen....
Ik heb een hele poos geen foto's op mijn blog kunnen zetten om een of andere duistere reden...
ik dacht vandaag, ik probeer het weer eens, en het is gelukt, alleen is de volgorde niet helemaal goed....
maar goed, ik doe de volgende keer weer een nieuwe poging, misschien lukt het dan wel 
leuk dat jullie toch weer langs kwamen na zo'n lange tijd, dus graag tot een volgende keer

5 opmerkingen:

  1. Oh je kaartje is supermooi Anne-Marie.
    Leuke stempels en bijpassend pappier.
    De naam vind ik ook wel mooi.
    Je hebt dit tof gemaakt.
    Om veel volgers bij elkaar te krijgen is niet simpel en dat gaat ook niet van de ene dag op de andere.
    Stilaan opbouwen en zelf veel reageren op blogs of deelnemen aan challenges.
    Al je kerstkaarten klaar?
    Die van mij wel, ik ben al aan't schrijven, maar 'k ben altijd een rappe hé.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart weer. Leuk om weer eens een blogje van te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk! dat papier is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor de geboorte van een jongetje !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen