zondag 7 februari 2016

Achternichtje geboren

Vorige week kregen mijn neef en zijn vriendin een dochter
dus zowel voor hun als voor mijn broer en zijn vrouw een kaartje gemaakt.
de stempels zijn van stampinback en  SU
ingekleurd met karisma potloden op fluweel papier, geeft wel een mooi effect.

omdat er nog meer baby in aantocht zijn heb ik er een paar tegelijk gemaakt
ook voor een jongen




Dit zijn ze geworden.
nou ik kon al een poosje geen foto's meer plaatsen hier,maar ik geloof dat het nu warempel toch gelukt is.

Ik had ook voor mijn man nog een kaart gemaakt met zijn verjaardag....


De foto is een beetje donker,maar hopelijk is hij toch te zien.
de achtergrondjes zijn gemaakt met de gelli plate en inkt van SU

De vogel stempel is van Tim Holz uit de serie crazy birds
de teksten komen van SU uit de guy greetings set
het hartje met tekst is van Marianne disigne
bloemen zelf uit gestanst , zijn van olba en heb ik met de pan pastels gekleurd
sleuteltje is een klein stansje , heb ik in koper embossingpoeder gedaan.
al met al vond ik het best aardig gelukt
fijn dat ik weer eens wat plaatsen kan, hopelijk gaat het vanaf nu weer goed
groetjes en bedankt voor jullie bezoekje


7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Annemarie, het is toch gelukt om weer kaartjes te plaatsen.
    't Heeft je misschien veel moeite gekost, maar ze staan er.
    En wat vooral ook heel leuk is, ze zijn prachtig om te zien.
    Toch fijn dat we elkaars werk kunnen bewonderen op blog,
    vind je niet?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt, Annemarie!
    Ik heb verder ook even op je blog gekeken. Je maakt leuke creaties!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. De babykaarten zijn schattig en die voor je man vind ik ook erg mooi. Wat een werk zit daar in. Leuk om weer even mee te mogen kijken naar al dat moois. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes Anne ! Heel mooi gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten, Ik vind je geboorte kaarten erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi AnneMarie,
    wat leuk dat je me gevonden hebt! Ik ga jou ook volgen. Heel mooie babykaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen