donderdag 24 mei 2018

Schudkaarten.....

Momenteel ben ik veel met schudkaarten bezig. Op de AS beurs waren er veel voorbeelden van te zien, en aan gezien ik erg van scrap kaarten houd is het echt iets voor mij. Met moederdag kreeg ik van de kinderen een fuse tool set, en ben er dus meteen mee aan de slag gegaan. Vrienden van ons waren op dezelfde dag als wij 44 jaar getrouwd (17 mei), dus daar een harten kaart voor gemaakt. Het kokje voor vriendin van mijn neef, ze heeft als hobby koken, dus vond deze wel toepasselijk..... Ik wens jullie allemaal vast een fijn weekend. Zondag is onze kleindochter jarig, ze wordt 5 jaar..... Kaart komt volgende week hier te staan....... Groetjes en bedankt voor je komst......Anne

6 opmerkingen:

  1. Mooie, leuke schudkaarten zijn dit Annemarie.
    Ik maak ze zelf niet zo graag, maar ze zijn wel leuk om te krijgen.
    Veel plezier op je kleindohter haar verjaardag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anne, wat leuk die schudkaarten. Ik heb die kaartvorm nog nooit geprobeerd.
    Alvast proficiat met je kleindochter haar verjaardag. Dat zal ook wel een pracht van een kaart zijn die je hebt gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten!
    Proficiat aan je jarige kleindochtertje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaarten gemaakt. Wat een leuke schudmateriaal zit er in de eerste kaart. Zo toepasselijk. Gefeliciteerd alvast met de jarige kleinkind. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf1! Schudkaarten zijn zo leuk om te krijgen. Maar zeker ook om te maken. Allebei zien ze er prachtig uit! Ik heb er ook eentje gemaakt, maar het duurt nog even voor die op mijn blog komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten zeg. En die kok stempel is wel heel erg gaaf.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen