maandag 23 juli 2018

Pocket kaart





Hallo allemaal,
Een dag voor mij, was mijn broer jarig, ik maakte deze pocket kaart voor hem.
Hij vroeg geld, en omdat hij meestal snel is met uitgeven, heb ik het aan de achterkant in de label vast gesaeld, met de fusetool.
Hij kon er wel om lachen......
Vind dit een erg leuk model om te maken voor allerlei gelegenheden.
Het is wel warm in mijn hokkie, maar we hebben een airco aan geschaft, dat scheelt heel veel.......
Fijne dag allemaal , en geniet van het  zonnetje....🌞.....

3 opmerkingen:

  1. Dat is de ene verjaardag na de andere voor het moment bij jullie 😀
    Leuke kaart Anne.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is lekker een airco in je hokkie. Wij hebben dat op de slaapkamer (onder een schuin dak) maar niet op mijn knutselkamertje....
    Je pocketkaart is erg mooi. Inderdaad een heel leuk model.
    Je broer was er vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen