maandag 29 oktober 2018

Tunnelkaart

Hallo allemaal, Hier ben ik weer, vorige week heb ik ook mijn “tunnelkaart” af gemaakt die ik al een poosje had liggen. Wist eerst niet zo goed wat ik er mee moest, maar uiteindelijk de “puur Natuur” set van SU gebruikt om hem af te maken. Ik vond hem wel goed gelukt,en degene die hem kreeg vond hem prachtig. Ik heb later de kant naast de “tunnel” ook nog bewerkt , maar dat is een persoonlijke kant voor de jarige, dus die houd ik voor mezelf. Pastte er wel prachtig bij vond ik....... Ik wil er binnenkort nog een maken, maar ben dus gisteren uiteindelijk NA de rolodexkaart toch aan de kerstkaartjes begonnen, en heb er 2 gemaakt....... Ook te veel werk om die voor iedereen te maken, dus ik denk alleen voor de kinderen en mijn lieve zus...... Ik wens jullie nog een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig zeg.
    Mooie natuurkaart en daar hou ik wel van.
    Hele mooie stempels, ze komen prachtig uit op je kaart.
    Hoogtijd voor aan de kerstkaarten te beginnen Annemarie.
    Zeker als je er zoveel te maken hebt als jij.
    Ik heb al een mooi bundeltje klaar, tussen de 30 en de 40.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje is het! Zo'n mooi model. En kerst komt nu wel hard dichterbij! Succes met het maken van de kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen