vrijdag 21 december 2018

Hallo allemaal, Nu alle kerstpost de deur uit is, en de kaartjes hier elke dag binnen vallen is het voor mij weer tijd voor de rolodexkaartjes.... Ik maak ik de memorydesk een verjaardagskalender, en in beide rolodexen, kaartjes waar ik op dat moment zin in heb. Vind het wel ontspannend om te doen. En het geeft afleiding. Ben nog steeds best heel verdrietig om het overlijden van Tommy, dat is zo snel gegaan, ik mis hem gewoon bij alles wat ik doe. Dan probeer ik wat afleiding in mijn hobbyhokkie te zoeken en met de kleine rolodexjes lukt dat soms wel. De kerstdagen staan voor de deur, en ook die zullen anders zijn zonder hem, het zal langzaam wel slijten, heeft veel tijd nodig. Maar ik wens jullie allemaal vadt fijne dagen en tot de volgende keer.... Bedankt voor jullie bezoek en groetjes Anne-Marie

1 opmerking:

  1. Prachtige creaties Anne. Natuurlijk doet het pijn om je hondje te missen. Een geluk dat je troost vind in je hobby.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen