vrijdag 29 mei 2020

Jessie was jarig

Hallo allemaal, Voor onze kleindochter maakte ik dit kaartje.... Ze was eergisteren jarig, maar we gaan er zondag even heen. Ik heb er een dubbele kaart van gemaakt, met een bijpassende envelop. Het heeft weinig uitleg nodig denk ik.... Stempels zijn van verschillende merken, van SU, Carlijn design, en zelfs nog een hele oude van Magnolia, heb er wel zelf een neusje en mondje op getekend want Jessie vind dat niks , een gezichtje zonder mondje ....😉 Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot de volgende keer, bedankt voor het langs komen hier.... Groetjes Anne-Marie

2 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je kleindochter haar verjaardag.
    Wat een prachtkaart voor haar.
    Een hele mooie en zo'n leuke dingen op te zien.
    Mooi gemaakt, die viel zeker in de smaak.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie,
    wat een enige kaart heb je gemaakt voor Jessie. Ik vind hem helemaal geweldig!
    Zo grappig dat er veel kinderen zijn die het helemaal niks vinden, geen neus en geen mond... ik lees het wel vaker.

    BeantwoordenVerwijderen