zaterdag 2 mei 2020

Kaart voor 1 jarig achternichtje

Goedemiddag allemaal, Vandaag wordt Charlotte, ons achternichtje 1 jaar, en helaas ook geen feestje..... Maar ik heb natuurlijk wel een kaartje voor haar gemaakt. De 1 zelf uitgesneden, en dat was best een werk kan ik jullie vertellen, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Verder wat MFT stempeltjes gestempeld en gekleurd met copics. Ik kreeg vandaag een berichtje dat ze hem erg leuk vonden, daar doe je het voor.... Groetjes en tot een volgende keer, leuk dat jullie even kwamen kijken.... Groetjes Anne

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Anne! Leuke stempeltjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit !
    Ik kwam toevallig op je blog terecht .
    Nog meer leuks gezien , dus je hebt er een volger bij !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk is dit! Heel gaaf voor je achternichtje. Gelukkig heeft zij het nog niet door dat het anders dan anders... voor de ouders is het verdrietiger denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en super leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen