woensdag 9 mei 2012

ik wil zon!


Zo , ik dacht als de lente /zomer op zich laat wachten dan maak ik maar vast een zomerse kaart!
de stempel heb ik van de week pas gekocht , die is van crafty individuals.
gewoon met versafine gestempeld de meisjes gekleurd met copics en de achtergrond gesponst
de grote achtergrond is gestempeld ( stempel van stampinup)  met embossing inkt en geembost met wow embossing poeder en daarna geponst met distressinkt peacock features en tumbler glass
gemat op zwart en versierd met echte schelpjes, plus labeltje....
groetjes en tot de volgende keer

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je hier een heerlijke kaart van gemaakt.
    Het gechiegel van de meisjes is bijna te horen boven het geluid van de zee uit.
    Mooi gekleurd ook allemaal hoor.
    Een heel mooi kompleet geheel.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor het compliment op de zantangle.
    Ik moest ook eerst googlen om te weten wat het nou precies inhield hoor.
    Voor de tulp gebruikte ik eerst een stempel en vulde het witte gedeelte gewoon op met een zwarte fijnschrijver en allerlei verzinsels die in je opkomen.
    Bij de cirkel zette ik dward er doorheen wat gekronkelde lijnen en dan vul je de vakjes gewoon op met allerlei spinsels die je leuk lijken om te doen!!! Meer is niet. Gewoon doodlen! Kijk ook maar op You tube filmpjes genoeg hierover en dan krijg je ook al gauw een idee wat de bedoeling ervan is - niets dus ;-))!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERMOOI !!!
    'k Vind het een hele leuke stempel ook.
    Knap gedaan Anne-Marie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Anne-Marie. je hoort de zee en ruikt de zilte lucht. De stempel van de kindertjes is prachtig en zo echt. Erg mooi gedaan.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuke stempel ! Ook het idee van echte schelpjes op de kaart is leuk. Alleen als je die moet verzenden, dan breken ze denk ik.
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karin ze zijn heel aangekomen hoor,ik vul ze op met siliconenkit!

    BeantwoordenVerwijderen