zaterdag 5 mei 2012

Molly Bloom kaart

Met deze Molly Bloom stempel die ik ook op de beurs in Zeist kocht deze kaart gemaakt
hij is ingekleurd met copics, en distressinkt.
het papier is van marianne design en de lantaarn eveneens....
de gehaakte bloemetjes kreeg ik ooit cadeau op de beurs, ben er zelf niet zo'n fan van maar ik denk degene die deze kaart krijgt wel 
omdat hij bovenaan nog wat kaal was heb ik er wat water ballonnetjes aan geniet, in het echt zijn de kleuren van de roze ballonnetjes het zelfde als van het papier, dus minder fel

bedankt voor jullie komst en ik wens ieder een fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Je kaart is ontzettend leuk geworden, Anne.
    Veel leuke details en ook heerlijke kleuren heb je ervoor gebruikt.
    Die Molly Bloom's stempels zijn ook zo geweldig leuk.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig kaartje Anne-Marie.
    Toch niks mis met die bloemetjes, ik vind ze wel leuk.
    Gaaf stempeltje.
    De stempeltjes van Sugar Nellie toevallig niet op de beurs tegengekomen?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee,geen sugar Nellie gezien helaas......
      Bedankt voor jullie reacties gery en Carla

      Verwijderen