vrijdag 13 juli 2012

Hard gewerkt

Hallo allemaal,
in het weekend hebben we 4 verjaardagen, steeds 2 op een locatie, dus 2 feestjes maar wel 4 personen...
Wilde ze dus toch allemaal een eigen kaart geven...
de eerste is voor iemand die ik zelf nauwelijks ken, heb haar 1 keer gezien en het is een sjieke dame, dus bij dezen

Ik heb voor allemaal dezelfde techniek gebruikt, embossen met embossingpoeder van Wow en met distressinkt sponzen, bij de tweede kaart mijn favoriete stempel van impression -obsession gebruikt, dit is weer een heel andere kaart geworden


Omdat ik niet op een adres met twee dezelfde soort kaarten aan wil komen, wel weer deze techniek gebruikt maar nu ook nog een keer de ondergrond door de CB gedraaid, er een oud plaatje opgeplakt ipv een stempel


De laatste lijkt een beetje op de tweede, maar weer een andere afwerking...
twee echt precies dezelfde maken , doe ik eigenlijk zelden



Zo nu weer op naar de volgende , volgende week weer twee jarige, nou ja eigenlijk drie maar gelukkig hoef ik voor mezelf geen kaart te maken
ik wens jullie een heel fijn weekend allemaal!


5 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten heb je gemaakt, Anne!
    Je bent bijzonder creatief bezig geweest met distressinkt en stempels.
    Allevier zijn ze super geworden.
    Veel plezier op de feestjes en een fijn weekend.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie en leuke kaarten Anne.
    Leuk om te zien dat je met technieken toch zulke verschillende kaarten kan maken.
    Denk zo dat de ontvangers er heel blij mee zullen zijn.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Karten, die Empfänger werden sich freuen.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige serie !!!Vind ze allemaal super mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen