Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

dinsdag 31 juli 2012

Voor Abraham



Een vriend van ons wordt 50 , dus maar weer eens een abraham kaart gemaakt,
nou ja , het is eigenlijk een gewone scrapkaart ,maar wel een 50 op de label geplakt en een passend gedichtje erin .
heb een stempel van magnolia gebruikt en die met copics en flexmarkers ingekleurd .
ik was er zelf wel tevreden over, was al weer even geleden dat ik een scrapkaart maakte....
 t blijft toch leuk....


1 opmerking:

  1. Wet een ontzettend leuke Abraham kaart is dit Anne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen