Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

zaterdag 10 november 2012

ook een kleinkindje voor mijn nichtje


Morgen gaan we naar mijn nichtje en haar man, twee weken voordat ons derde kleinkindje geboren moet worden krijgen zij hun eerst kleinkindje
dus vanmiddag een slabbetje gekocht en een kaartje gemaakt
neem dat morgen mee.....

2 opmerkingen:

  1. Heel simpel en toch een lief kaartje.
    Mooi !
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit soort strakke kaartjes ook mooi, en lekker fris die groene kleur...

    BeantwoordenVerwijderen