zaterdag 10 november 2012

weer een berichtje van mij


5 november was onze oudste dochter jarig, ik kreeg van haar met mijn verjaardag vier grote achtergronden van impression obsession, dus die wilde ik voor de kaart gebruiken.
heb dus twee achtergrondjes gestempeld en geembost met wow embossing poeder
daarna de kaart opgezet naar een idee van een kaart in de laatste Doe van Marianne
heb alleen de kaart vierkant gemaakt ipv rechthoekig
heb een stempel van bild malarna gebruikt en deze keer uitgeknipt en verhoogd opgeplakt
uitknippen is eigenlijk niet zo mijn ding, maar de stempel was te groot om in zijn geheel te gebruiken


Aan de binnenkant zit een klein envelopje waar ik geld in had gestopt, zelf gemaakt.
rechts op het witte papiertje had ik de tekst met de pc gemaakt, heb er een papiertje over heen gelegd, tekst is uiteraard voor dochter bedoeld....
later heb ik voor het buurmeisje een soortgelijke kaart gemaakt maar dan met scrappapier , ook leuk maar een stuk eenvoudiger
de takjes zijn snijmalletjes van Marianne en bewerkt met stickles
alles bij elkaar vond ik het een leuke kaart en had er een bijpassende envelop bij gemaakt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten