woensdag 6 februari 2013

Hallo allemaal,

Ik weet niet of hier nog wel eens iemand kijkt,
ben al zo lang niet langs geweest....
steeds een beetje gesukkeld met de gezondheid, maar nu , haha heel toepasselijk een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin....
Ze heeft het inmiddels ontvangen en is er blij mee...
gisteren een grote opdracht gekregen van zoonlief, of ik voor hun de geboortekaartjes wil maken...
ja hij besefte dat hij wel laat met die vraag kwam...
half mei komt de baby, gelukkig weten we wel wat het het is, dat is iets makkelijker om een kaartje te maken...
maar het moet natuurlijk niet lijken of die van de andere twee kleinkindjes
moeilijk dus, iemand een idee?
denk denk denk............
tot de volgende keer, hopelijk met iets minder tijd ertussen....

3 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Anne.
    Succes met het maken van de babykaartjes.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor; ik kijk.
    Dus ik zie hier een mooi kaartje

    Een tip voor een babykaart; kijk even hier;
    http://www.boekenvoordeel.nl/instructie/instructiefilm-aquamarkers-en-stempelkaarten.html
    en dan op ongeveer 6 minuut 15.
    De schaapjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje Anne.

    Tips voor babykaartjes ? misschien een nieuw stempeltje of malletje. Er zijn er zoveel. Kijk eens bij creapaleis bij ' binnenkort verwacht ' daar staan een paar leuke.
    ( Een link naar creapaleis vind je op mijn blog )
    Leuke opdracht, veel succes ermee.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen