zondag 10 februari 2013

Hallo allemaal,

Terwijl hier het carnavalsgedruis los barst , heb ik vandaag een kaart zitten maken, een heerlijke vol frutsels en een beetje carnavalesk.
morgen is mijn nichtje jarig en daar gaan we heen, de kaart hoeft dus gelukkig niet in de brievenbus, want ik ben bang dat er dan niet veel van over blijft.
de label opzij kun je eruit trekken.....er hangt een metalen vlindertje aan, dat ik helaas niet scherp op de foto krijg....
De stempel van het meisje is van Molly Blooms, ingekleurd met copics en flexmarkers, de tekst is van different colors....



Alles bij elkaar ben ik er wel tevreden over, en ik geloof dat ik de smaak weer te pakken krijg...
even op de kalender kijken wie de volgende jarige is.......
ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en bedankt voor je bezoekje.....

groetjes Anne

2 opmerkingen:

  1. Super super leuk Anne en wat een hopp mooie details.
    Je nichtje zal hier heel blij mee zijn.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijk kaartje Anne !
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen