Over mij

Mijn foto
Hallo , mijn naam is Anne-Marie en ik ben 61jaar . ik ben getrouwd en heb 3 kinderen , 2 dochters en een zoon, en vier kleinkinderen , kleindochter van 7, 3 en 17 maanden en kleinzoon van 6 Verder hebben we een bruine toypoedel van 6 jaar oud, Tommy genaamd. mijn grote hobby is stempelen en daar wil ik graag het een en ander van laten zien. ik vind het leuk als je langs komt, en een berichtje achterlaat, groetjes en veel kijkplezier.Anne

woensdag 9 oktober 2013

De buurtjes hebben een kleinzoon erbij...


Om in de stijl van de uiltjes te blijven, heb ik nog een kaartje zonder 1 stempel gemaakt, voor de buurtjes die hun tweede kleinzoontje kregen...
Wil ik hier ook het kaartje neer zetten dat ik dus voor de ouders maakte maar dat lukt even niet, doe straks nog een nieuwe poging......

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee! Mijn dochter heeft ook als thema uiltjes; dus je brengt me op een idee ;)

    BeantwoordenVerwijderen