zondag 6 oktober 2013

Een heel ander kaartje

Een tijdje terug leende ik de uilenpons van SU van een vriendin....
ik vond er eigenlijk niet heel veel aan, maar ging er toch eens mee aan de slag....
vond hem toen toch wel zo leuk, dat ik hem uiteindelijk zelf kocht,
heb er van de week een kaartje mee gemaakt wat ik toch wel erg leuk vind....
Zonder stempels , dus voor mij heel iets anders,
wil hem toch even met jullie delen, en daarna ..............





Ga ik weer fijn aan de stempel........
fijne zondag allemaal

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een plaatje! Helemaal te gek deze schattige uiltjes :)

    Nog een fijne zondag.
    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een heel leuk kaartje geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top.
    die wiebeloogjes vind ik zelf ook altijd zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen