dinsdag 1 augustus 2017

MFT stempeltjes,

Hallo allemaal, Afgelopen week was ik naar de demo van de nieuwe derwent procoleur potloden geweest bij Doe@ding in Spijkenisse. Dit is toch voor mij wel de leukste scrapwinkel, daar heb ik wel een poos voor in de auto zitten voor over. Heb uiteraard de potloden aan geschaft en verder een hoop spulletjes van MFT. Meteen wat kaartjes mee gemaakt, erg leuk om te doen, en veel mogelijkheden. Natuurlijk heb ik ook de potloden uitgeprobeerd, moet nog wel wat oefenen...... Maar ben niet ontevreden over de kaartjes....... Deze met de girafjes was de eerste......... Verder heb ik er een gemaakt met de " vissen set" Ik oefen nog even verder, weet wel dat ik nog meer van die stempel setjes wil.......... Dus wie weet, snel weer eens naar Spijkenisse! Heel veel groetjes en bedankt voor jullie bezoekje!

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Annemarie.
    Gelijk heb je om af en toe je iets nieuws aan te kopen, dan blijft de hobby draaien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat een leuke mal met de letterrand.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes en die stans zag net ook al voorbij komen. Prachtig! En nieuwe potloden? Zal eens op zoek gaan...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen