zondag 27 augustus 2017

Oh so succulent

Omdat mijn vorige berichtje dus lukte, dan nog maar een..... Ik ben stom verbaasd, maanden lang alles geprobeerd en ineens zou het weer lukken....... Dit "plantje" heb ik gemaakt met de set oh so succulent, ook nog tweedehands aan kunnen komen nadat hij uit de collectie was. Had destijds lang getwijfeld of ik hem wel of niet aan zou schaffen. Uiteindelijk dus via een FB pagina van retirered producten gekocht. heb er een plantje van gemaakt en in een asbakje gedaan. dat asbakje bracht mijn moeder ooit mee van een vakantie in Frankrijk , er staat een tekst in, mijn moeder kende geen frans anders weet ik zeker dat ze het nooit gekocht had.......hihi Mijn moeder overleed toen ik 25 jaar was, dus het asbakje is me heel dierbaar, zo met dat "plantje erin vind ik het ook erg leuk.... weet niet wat jullie er van vinden, maar dat hoor ik dan misschien wel groetjes en nog een fijne avond! Anne

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt.
    Decoratief en je hoeft het geen water te geven.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk en je maakt me wel nieuwsgierig naar de tekst in de asbak......
    Het staat mooi en zo heb je er een ander functie aan gegeven.
    Veel beter!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het asbakje heeft nooit als zodanig dienst gedaan, ik heb gelukkig nooit gerookt, het was ook meer voor de sier, je kon het op hangen, de tekst;
      Pour défendre une cause un avocat met sa robeune femme l'enléve !
      En dat bakje kreeg ik dus in ' 73 ongeveer......😳

      Verwijderen