vrijdag 17 november 2017

MFT kaartje

Een poosje geleden al maakte ik deze kaart voor onze oudste dochter. Ze heeft hem inmiddels gekregen , ze was met haar verjaardag niet thuis, dus heb ik natuurlijk gezorgd dat er wel een kaartje was. Ik heb er een schudkaartje van gemaakt. Omdat ik de officiele hoesjes daarvoor niet heb, moest ik zelf wat verzinnen, en al is het wel meer werk, vind het toxh redelijk gelukt. Ben momenteel ook met kerstkaarten bezig, net zoals veel anderen stempelaars, zie er veel op blogs voorbij komen. Maar helaas, die van mij krijgt niemand te zien, voor ze opgestuurd zijn, dus tegen kerst pas, ik vind het niet leuk, om ze van te voren al op mijn blog te zetten. Nou ik ga mijn. Ed maar eens op zoeken , het is al weer kwart voor een.... Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje....

2 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje Anne. Ik zie de laatste tijd meer schudkaartjes voorbij komen maar zelf heb ik die nog nooit gemaakt. Toch eens proberen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je dochter. Schudkaartjes zijn leuk en best makkelijk zelf te maken. De jouwe is heel goed gelukt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen