zondag 24 december 2017

Kerstkaartjes

Hallo allemaal, Overal zagen we al kerstkaartjes verschijnen, maar ik vind het nooit leuk dat je ze al kunt zien voordat mensen ze in de bus hebben gekregen. Volgens mij neeft iedereen nu het kaartje wel binnen, dus kan ik er wel een paar plaatsen.... (Hoop tenminste dat het lukt een paar tegelijk. Dit jaar heb ik gekozen om niet allemaal dezelfde te maken, maar zoveel mogelijk verschillende. En dat is gelukt, hield er zelfs nog 20 over....🤭 Ik wens jullie bij dezen ook allemaal hele fijne kerstdagen en een beel gezond en gelukkig 2018! Groetjes Anne-Marie

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten allemaal. Ik maak ze door het jaar heen, dus de ontvangers hebben ze waarschijnlijk allemaal gezien, maar ook wel weer vergeten denk ik.
    Fijne dagen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Anne!
    Fijne kerstdagen
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen