zondag 7 januari 2018

Servethouder opgepimpt

Hallo allemaal, Allereerst nog de beste wensen voor 2018! Hopelijk wordt dit weer een creatief jaar, ik ben dit weekend wel creatief bezig geweest maar niet met een kaart. Buiten onder de veranda stond een oude servethouder. Hij was verkleurd door de zon en een beetje roestig aan de randen. Ik wilde hem al weg gooien, maar bedacht me opeens dat ik hem ook op kon pimpen met gilding wax, deze wax kocht ik in Tilburg op de Paper beurs......afgelopen oktober Ik ben begonnen met een strook papier door de BiG Shot te halen met een embossingmal Daarna zwart geverfd en laten drogen. Randen ook zwart geverfd, van de servet houder en daarna alles met wax behandeld, ook alle spulletjes die er op zitten. Ik heb de kleuren brons en een beetje koper gebruikt. Sleuteltjes uit rubberplaat gestanst en ook behandeld, daarna alles een plaatsje gegeven, ook de flessendop met stempel erin, met Wax behandeld, alles bij elkaar ben ik er wel tevreden over, en hij mag nu op de eet tafel staan.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je deze sevethouder in een mooi kleedje gestoken Annemarie.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige creatie Anne, kunstig gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen