zaterdag 2 maart 2019

Paaskaartjes

Afgelopen dagen heb ik wat paaskaartjes gemaakt, voor onze kinderen en broers en zus...... En twee goede vriendinnen..... Nou maar hopen dat die hier niet kijken..... Ik heb de fable friends set van Su gebruikt, en papier uit verschillende scrapblokjes. Het is nog lang geen pasen, maar had gewoon even zin in iets anders dan verjaardagskaarten.... Daar ga ik morgen weer mee verder.... Ik wens jullie allemaal vast een fijne zondag en leuk dat je langs kwam! Groetjes Anne

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie paaskaartjes. Ik maak ze nooit, wel lente kaartjes voor verjaardagen van mensen die in het voorjaar jarig zijn...Ze zijn er vast blij mee, je kinderen, familie en vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk superleuke kaartjes en heel mooi gemaakt.
    Ik maak ook geen paaskaarten, alleen als er iemand jarig is rond die tijd, dan krijgt die al wel eens iets in die aard (Hint, hint ik ben dit jaar jarig op Pasen)
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Anne ! Ik maak er altijd maar 2,net voor de kleinkids.
    Wel leuke stempeltjes heb je gebruikt op je kaartjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je paaskaarten heel erg mooi. Ik maak er ook altijd een stel. Ben er ook mee bezig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen