woensdag 27 februari 2019

Een bloemetje voor....

Hallo allemaal, Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgertjes, ik kom ook snel een keer bij jullie kijken als jullie ook een blog hebben...... Een kennisje van me belde op, of ik een kaartje kon maken voor haar nicht, die wordt 90 jaar..... Ik vind het altijd best moeilijk om iets te maken voor iemand die ik niet ken..... Maar ik dacht, een dame van 90 houd vast van een bloemetje..... Heb voor deze kaart de SU set van “in de bloemetjes zetten” gebruikt en ook de inkten van Su Papier is cardstock van Bazzil, en de snijmallen met vierkanten heb ik vorige week op de hobby beurs gekocht..... Bijpassend lint gezocht en al met al was ik tevreden met de kaart, nadat ik nog een paar parels toe gevoegd had. Die ga ik vast nog vaker maken..... Tot de volgende keer, en groetjes Anne

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.... daar mag je zeker tevreden over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor! Maar altijd lastig als je de persoon niet persoonlijk kent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Ziet er netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen