vrijdag 20 december 2019

kerstkaarten 2019

Sinds lange tijd doe ik weer een poging om via de iMac iets in mijn blog te schrijven..... Omdat ik denk dat de meeste kerstkaarten wel bezorgd zijn , hier een greep uit de veel verschillende kaarten. Ik vind ze zelf niet erg geslaagd, sommige beter dan anderen.... en ben dan ook enthousiast aan de kerstkaarten voor volgend jaar begonnen , allemaal een beetje in de zelfde stijl ik heb er 40 klaar dus nog 20 te gaan..... en ik verklap alvast dat ik ze zelf leuker vind dan die van dit jaar. maar daar moeten jullie dus nog een jaar op wachten..... helaas is mijn (fluweel) papier op en kan ik niet verder. weet iemand van jullie misschien waar dat te koop is, dan hoor ik het graag... heel veel groetjes en fijne kerstdagen van mij Anne

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Anne! Ik zou niet weten waar je fluweel papier kan kopen, bij een hobbyshop misschien?
    Jij ook prettige feestdagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kerstkaartjes zijn ook wel leuk geworden en voor volgend jaar ben je er vroeg bij. Geen Kerststress volgend jaar.
    Fijne Feestdagen !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. https://www.hobbydelinge.nl/cardstock-papier-enveloppen-fluweelkarton.html
    Op bovenstaande link kun je klikken en dan zie het fluweelkarton.
    Je kaartjes zijn toch wel leuk hoor! Ik ben nu wel benieuwd naar je kaartjes voor volgend jaar! Jij bent snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de link Gerjanne
      Ik ga meteen kijken......

      Verwijderen