zaterdag 25 januari 2020

Kaarsjes uit blazen

Hallo allemaal, Inmiddels zitten we al een heel eind in januari. En nog geen post van mij. Moet eerlijk bekennen dat ik met veel andere dingen bezig ben en minder met hobby. Ik loop twee keer per dag een uur, en ga nog een half uurtje op de crosstrainer. Daardoor minder tijd, maar vooral minder zin in hobby Toch nog een kaartje gemaakt voor een achternichtje dat vandaag 4 jaar werd en waar we ook op het feestje waren. Morgen vieren we de verjaardag van mijn man die afgelopen dinsdag jarig was. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot een volgende keer Groetjes Anne

3 opmerkingen:

  1. Sjeee, wat ben je veel aan het bewegen. Was dat een voornemen voor dit jaar!?? Jammer dat de zin in freubelen dan afneemt, maar dit kaartje is weer heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben inmiddels 15 kilo afgevallen, onder begeleiding van een dietist.
      Daar hoorde ook meer bewegen bij.
      Nog 5 kilo te gaan......
      Groetjes Anne

      Verwijderen
  2. Lief kaartje Anne. Proficiat met de jarigen. Hier hadden we er ook meerdere deze week.
    Goed van je om veel in beweging te zijn 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen