zondag 12 juli 2015

Geld cadeau pakketje voor schoonzus.....

Mijn schoonzus werd 75, ze gaf een etentje en op haar uitnodiging stond als cadeau suggestie een envelopje.......
maar ja een envelopje.....dat vind ik nou het saaiste wat er is om te geven, dus dan probeer ik er iets leuks van te maken...
ik begon met een kaart, die hoort er altijd bij.....


Gemaakt met SU stempels, nl; als ondergrondjes de hardwood, in verschillende kleuren bruin afgedrukt.
De petite petals, afgedrukt in verschillende kleuren, de tekst is een uitgeprinte tekst , gemaakt op pages op de computer dus en uitgeponst met de label pons van SU.
De vlinders ; Pappilon potpourri ,geven door de kleur rood en vrolijk gezicht aan de kaart.....

vervolgens dus weer een notitieblokje gemaakt in bijpassende kleuren


wederom met SU stempels, , spreekt verder voor zich

om het geld in te doen maakte ik een doosje met behulp van de scallop label pons....







rood strikje erom, past weer bij de vlinders, vervolgens een label gemaakt om aan het pakketje te hangen


een klein dienblaadje bij de action gekocht en een waxine licht houder, gewoon om er een leuk pakketje van te kunnen maken


hier heb ik van dat cellofaan om gedaan, zodat je wel meteen ziet wat er in zit, afgewerkt met een leuk strikje en een rode knoop en zo werd het een leuk geheel

Helaas is de laatste foto nog niet op de stream beschikbaar, maar  het pakketje was wel een succes, het werd door iedereen bekeken , dat is dan wel weer leuk.....
vandaag is het een beetje regenachtig weer, dus maar eens kijken wie er nog meer jarig zijn binnen kort....
bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Dit is nogal wat anders dan een doodgewoon envelopje.
    Allemaal zo geweldig mooi gemaakt.
    Ook de kleurtjes vind ik super bij elkaar passen en zijn prachtig gekozen.
    Je hebt er je werk van gemaakt Anne-Marie.
    Schitterend gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit Anne. Die achtergrond stempel is heel leuk met dat hout effect.
    Een leuk idee om geld te geven, dat is zeker wat anders als een saaie envelop :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi Anne! Die Petite Petals krans ook op het hardwood, moet ik ook nodig maar eens maken.
    Wie weet brengt een bloemige krans de zon wel weer terug! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen