woensdag 22 juli 2015

mannenkaarten

Van iedereen hoor ik altijd dat ze niet zo graag mannenkaarten maken, het maakt mij niet zoveel uit, maar vind het wel vaak moeilijker.
Eergisteren een dag voor mij was mijn broer jarig, en die kwam juist terug van 8 weken vakantie op de camping in Frankrijk....
hij had het er aldoor over dat hij daar zo veel had gefietst, dus een kaartje met een fietsje gemaakt....

Jullie hoeven niet te vragen hoe oud hij werd, tja precies 6 jaar ouder dan ik dus haha
de stempel van de fiets en ook die van de kaarsjes zijn natuurlijk weer van SU , cycle Celebration.
De veeg onder de fiets en de "lucht" plus de zigzagstrepen aan de zijkant zijn van de set work of art.
en happy birthday van de set big day.
het rode papier zoals de inkt is de kleur real red van SU
scrappapier is van een scrapblok van de action, , ik maakte er later een envelop van , die ik helaas vergat op de foto te zetten.
hier de binnen kant van de kaart


afgelopen zondag regende het ,dus mooi weer om weer wat te maken, had het idee van pinterest gehaald , met een "hout stempel" van SU de planken gemaakt .
de boot is van Stampingback uit kit 133
gestempeld met Night of navy van SU.
een reddingsboei gemaakt van nestabillities wat ik nog een heel gefrot vond om er dat touw goed om te krijgen.
de tekst op de computer gemaakt en uitgeponst met de word punch van SU en de label ook van SU.

Alles bij elkaar vind ik hem wel geslaagd, maar ik denk niet dat ik er nog een maak.......
nou dat was het weer voor vandaag.
we hebben momenteel vakantie dus het wordt wat rustig hier...
wens jullie allemaal vast welterusten en tot een volgende keer
bedankt voor je bezoekje!

1 opmerking:

  1. Ik maak ook graag mannenkaarten Anne-Marie.
    Je hebt 2 hele mooie mannenkaarten gemaakt.
    Die stempel met houtafdruk vind ik geweldig. Zou ik mij ook eens willen aanschaffen moest ik hem ergens tegenkomen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen