zondag 29 maart 2020

Voor de kleinkinderen

Hallo allemaal, Misschien zien jullie je kleinkinderen nu ook niet vanwege de corona crisis.... En wie weet hoe lang dat nog gaat duren, best moeilijk , vooral voor onze twee kleinste kleindochtertjes van 4 en 6 jaar De grotere van 9 en 11 snappen het wat beter, al hebben die het ook noet makkelijk. Geen school, geen sport, geen theaterles..... De kleintjes geen zwemles..... Daarom heb ik voor alle vier vandaag een kaartje gemaakt. Stempels zijn van Penny Black, ingekleurd met karisma potloden...... Leuk dat jullie even langs kwamen..... Graag tot een volgende keer en blijf hopelijk gezond allemaal! Groetjes Anne

1 opmerking:

  1. Ik heb nog geen eigen kleinkinderen, maar kan me best voorstellen dat het niet leuk is ze niet te zien. Ik vind het al niet leuk mijn kinderen te zien... Je hebt erg leuke kaartjes gemaakt voor ze! Zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen