woensdag 4 maart 2020

Zwemdiploma

Hallo allemaal, Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor kleindochtertje dat zondag diploma moet zwemmen. Ze is heel onzeker , en er mag ook niemand komen kijken, best sneu.... De teksten die ik heb gebruikt zijn van Carlijn Design En de kikker is een oude mal die ik ooit van iemand leende..... Heb er toen een stel uitgestanst. Het hartje , de ballon kreeg ik ooit bij zoveel jarig bestaan van Marianne design cadeau. Het is een eenvoudig maar toch wel leuk kaartje..... Dat vind ik tenminste.... Misschien jullie ook? Groetjes van mij en bedankt dat je even kwam kijken......

2 opmerkingen:

  1. Meestal vinden die kinderen het een heel feest om diploma te zwemmen dat papa en mama en opa's en oma's komen kijken 😀
    Prachtig kaartje heb je gemaakt voor haar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat sneu dat ze zo nerveus is! Maar het zal vast goed komen en dan krijgt ze ook nog zo'n gaaf kaartje van oma! Hij is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen