dinsdag 26 februari 2019

Eens iets heel anders

Hallo allemaal, Een poosje geleden kocht ik de borduurmal van Marianne design Ik wilde dat eens proberen. Heb er nu wat dingetjes mee gemaakt en vind het best leuk om te doen, een beetje afwisseling tussen net stempelen door. Heb er een babykaartje mee gemaakt .
En een label om aan een pakje te hangen of op een kaart te verwerken. Vind ze zelf best goed gelukt, misschien vinden jullie het niks, maar dat hoor ik dan wel.... Groetjes en tot de volgende keer! Anne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg leuk! Ik twijfel nog of ik deze zal bestellen, maar nu ik dit zie ben ik bijna over de streep...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje Anne. Leuk borduurwerkje erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaartjes, ik ben gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen