vrijdag 1 februari 2019

Rolodex

Hallo allemaal, Leuk dat jullie er weer zijn..... Ben momenteel niet heel veel met kaartjes maken bezig omdat ik wat lichamelijke klachten heb.... Maar als het er dan wel van komt worden net vaak rolodexkaartjes. In net begin maakte ik alleen enkele, maar omdat ik nu in de rolodexgroep van Jenine Siemerink mee doe, ben ik toch begonnen aan dubbele, en dat vind ik toch wel erg leuk. Het is de bedoeling dat je kaartjes maakt van je “geluks” momentjes..... En daar hoort bij mij natuurlijk “teatime” bij Ik kon de foto op een of andere manier niet eerder uploaden hier, dus vandaar dat jullie even niets meer hoorden..... Ik wens jullie allemaal een fijn creatief weekend, als net kan...... Groetjes Anne Zie dat ik vaak een n typ ipv een h, krijg het niet verbeterd.....sorry....

1 opmerking: