vrijdag 15 februari 2019

Kaart van SU papier

Hallo allemaal, Een kennisje werd 80 op valentijnsdag! Wat een prachtige dag om jarig te zijn..... Deze kaart gemaakt, wederom met de First Frost set van SU Binnenin de crafting for ever set. De labels versierd met de word punch en de set Varies vases eveneens van Su. Cijfers zijn ook van SU. Ze was er erg blij mee..... En ik vind het een leuk model om te maken Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, ik heb mijn hobbyhokkie veranderd, dus kan weer lekker aan de slag! Groetjes Anne.....

3 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten leuk met die labels, daar kun je extra wensen op kwijt. Grappig, mijn moeder werd 81 op Valentijnsdag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart! Dit modelletje heb ik er al jaren liggen, maar wist nooit hoe het 'aan te kleden'..... dat weet ik nu. Super bedankt voor de inspiratie :).

    BeantwoordenVerwijderen